Faq - Service-ICT
0

Service-ICT Slagharen vind het belangrijk jij als klant precies weet wat wij doen en waarom wij dat zo doen. Daarom vind je op onze website alle informatie over onze voorwaarden, jouw privacy en vertellen wij jou hoe we met je persoonlijke gegevens omgaan.

Of je consument bent of namens een bedrijf een overeenkomst met ons afsluit, in onze algemene voorwaarden kun je altijd nalezen welke afspraken je met ons maakt.

Omdat er in onze algemene voorwaarden best veel informatie staat, krijg je hieronder een korte uitleg over de belangrijkste onderwerpen:

Als je interesse hebt in één van onze producten of diensten, heb je al op de website gekeken wat wij zoal aanbieden. Je kunt via het contactformulier vragen of wij contact met jou opnemen. Natuurlijk kun je ons bellen, mailen of appen met al je vragen. Als je in de buurt woont, ben je van harte welkom op ons kantoor aan het Anton Geerdesplein 2 in Slagharen.

Om je een goed voorstel te doen, hebben we eerst wat informatie van je nodig. Daarmee kunnen we bekijken welke ict-oplossing voor jou of jouw bedrijf het beste werkt. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om je te vertellen wat Service-ICT voor jou kan doen!

De offerte en de overeenkomst?

Met de informatie die we van jou gevraagd hebben, maken we de offerte die je vaak nog dezelfde dag in je mailbox krijgt. Als je tevreden bent, teken je de offerte en stuur je die per mail aan ons terug.Daarna maken we de overeenkomst die je per mail van ons krijgt. Lees deze goed door want dit is een officieel document. Als je akkoord bent, teken je de overeenkomst en stuur je die naar ons toe per mail. Dit is dan gelijk de opdrachtbevestiging. We gaan aan het werk voor jou!

Verlenging / opzegtermijn?

Je eerste overeenkomst heeft een looptijd van 1 jaar. Wil je na deze periode het contract opzeggen? Stuur dan twee maanden voor de einddatum een mail naar info@service-ict.nl en geef dit aan ons door.

Als je na je eerste jaar, nog steeds tevreden bent, wordt je overeenkomst automatisch omgezet in onbepaalde tijd. Dit betekent dat je vanaf de 1e dag na het eerste jaar een opzegtermijn hebt van 1 maand. Dus als je bijvoorbeeld op de twaalfde dag van de maand een mail stuurt dat je wilt opzeggen, dan loopt je overeenkomst tot de elfde dag van de maand erop. De laatste incasso is dan iets hoger omdat de resterende dagen van de laatste maand bij die van de vorige worden opgeteld. Je ontvangt van ons altijd een opzegbevestiging.

Klacht?

Het kan altijd gebeuren dat je ergens ontevreden over bent. Zeg ons dat gelijk! Blijf er niet meer rondlopen want heel veel klachten kunnen wij snel voor je oplossen.Kom je er met onze medewerkers niet uit? Dan kun je via ons klachtenformulier je klacht indienen.

Privacy?

Service-ICT vindt de waarborg van privacy en het beschermen van persoonsgegevens heel belangrijk. Voor onze eigen klanten denken we mee in het ontwerpproces bij het bouwen van bijvoorbeeld een nieuwe website om persoonsgegevens die daarmee verzameld worden zo goed mogelijk te beschermen.Dus willen we jouw persoonsgegevens die wij bewaren, net zo goed beschermen. Wij doen ons best om zo zorgvuldig mogelijk om te gaan met alle informatie die wij van jou gekregen hebben. Je kunt deze informatie opvragen door ons een inzageverzoek te sturen. Uiteraard heb je ook het recht om zaken te wijzigen en zelfs om “vergeten” te worden. Meer hierover lees je in ons privacy statement.

Mocht er toch een keer iets misgaan, dan laten wij jou dat zo snel mogelijk weten. Je ontvangt dan van ons een mail op het bij ons bekende mailadres waarin we je precies vertellen wat er aan de hand is en hoe dit is opgelost. Als je vragen hebt, kun je ons altijd een bericht sturen.

Wanneer het vandaag en morgen over ICT gaat: Dan moet het snel, veilig en zorgeloos zijn…